T (0184) 65 99 22 |
E info@vankralingen.nl

HOE BESTELLEN
 

Bestel zoals u het prettigst vindt!
Via de
webshop, per mail of telefonisch. Voor ons allemaal geen probleem!

 

Van Kralingen Office neemt de verzend-/bezorgkosten deels voor eigen rekening.
Standaard wordt uw bestelling per koerier (DHL, PostNL, eigen bezorgdienst, etc) bezorgd.


Bestellingen met een orderwaarde vanaf €50,01 worden GRATIS geleverd.
Voor bestellingen met een orderwaarde lager dan € 10,00 rekenen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 6,95
Voor bestellingen met een orderwaarde lager dan € 50,00 rekenen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 3,95
Voor het buitenland Europa geldt altijd een extra toeslag van € 3,99


Onze webshop bevat duizenden artikelen die wij de volgende dag leveren. 
Kunt u iets niet vinden?
Neem contact met ons op via telefoon, mail of chat en wij zoeken het voor u uit. 

Wij helpen u graag!

 

Om te bestellen via de webshop moet u ingelogd zijn. 
Mocht u nog geen account hebben dan kunt u deze zelf aanmaken door bovenaan de webshop op “registreren” te klikken.
In verband met de nieuwe AVG wetgeving ontvangt u daarna 2 emails om uw wachtwoord in te stellen en de registratie te voltooien.
Deze emails worden automatisch verzonden naar het door u opgegeven emailadres.


Uiteraard mag u ook contact met ons opnemen.
Wij maken met alle plezier alles in orde voor u, zodat u direct kunt beginnen met bestellen.

 


LEVERING
 

Voor 17.00 uur besteld is de volgende werkdag in huis (mits op voorraad).
Op vrijdag vóór 16:00 uur.

Indien een artikel een langere levertijd heeft (service-artikelen), zullen wij u daar uiteraard van op de hoogte stellen.

Voor meubilair, drukwerk, stempels en relatiegeschenken geldt een langere levertijd, welke altijd in overleg gaat.


BESTELLING GEPLAATST
 

Zodra de bestelling is geplaatst ontvangt u automatisch een orderbevestiging naar het door u opgegeven emailadres.
Uw bestelling wordt altijd gecheckt door één van onze verkoopmedewerkers.

Later op de dag volgt de pakbon in uw mailbox met een track & trace code van DHL, waarmee u zelf de voortgang van de zending kunt volgen.

Tevens houden wij de zending in de gaten voor u.


BETALING

• Besteld u voor het eerst bij ons? Dan vragen wij u direct te betalen via Multisafepay (iDeal, creditcard, Bancontact etc).
Aan het einde van uw bestelling komt u automatisch in het betaalscherm van Multisafepay terecht waar u voor een betalingsoptie kunt kiezen.
Op verzoek kunnen wij hierna de optie "kopen op rekening" voor u open zetten (alleen voor bedrijven).


• Op rekening binnen 14 dagen  (alleen voor bedrijven)

• 
Via Multisafepay / i-Deal / Bancontact / creditcard


Zodra de bestelling is geleverd, zult u een factuur ontvangen. De factuur zenden wij digitaal naar het door u opgegeven emailadres van de financiële administratie.

Liever de factuur per post ontvangen?
Ook dat kan! Neem contact met ons op en wij zullen dit verzorgen voor u.
Hiervoor zal per factuur wel € 2,50 aan administratiekosten in rekening worden gebracht.