T (0184) 65 99 22 |
E info@vankralingen.nl

Telefoonnummer 

    Per 1 juni 2017 vervalt definitief het oude telefoonnummer 0418-652777

Van Kralingen Office is alleen te bereiken via het algemeen nummer 0184-659922

 

Geplaatst op 18 mei 2017


Aankondiging prijsverhoging papier 

Na de reeds doorgevoerde verhoging eerder dit jaar, worden de papierfabrikanten wederom geconfronteerd met prijsstijgingen in ongestreken papier.
Aanhoudende pulpprijs stijgingen en een verhoogde vraag en aanbod balans liggen hieraan ten grondslag, maar ook verdere prijsstijgingen in de nabije toekomst. 
Voor ongestreken kantoorpapier producten zijn we genoodzaakt om een verhoging door te voeren voor alle leveringen vanaf 12 juni 2017 met  5 à 8% 
  
Geplaatst op 17 mei 2017 

Vertraagde en incomplete orders door storing in sorteerdepot
 
Op donderdagavond heeft er een bandstoring plaatsgevonden in het sorteerdepot van DHL. Omdat DHL de zendingen hierdoor niet juist kon sorteren,
wordt een deel van de orders incompleet of na het weekend uitgeleverd.
De status van uw bestelling vindt u in de digitale pakbon. Met de Track&Trace-code kunt u zien of (een gedeelte van) uw bestelling vandaag wordt uitgeleverd.
Is uw Track&Trace-code niet traceerbaar? Dan zal uw order maandag uitgeleverd worden.
Onze excuses voor het ongemak. Met vragen over uw order kunt u terecht bij de Afdeling Klantenservice via 0184-659922 of sales@vankralingen.nl.
 
Geplaatst op 31 maart 2017

 

Prijsverhoging HP toners en inkt 

 

Afgelopen week ontvingen wij de informatie dat HP per 1 maart 2017 haar prijzen verhoogd voor toners met 5% en inktcartridges oplopend tot 12%.
Omdat we u willen laten meeprofiteren van onze huidige voorraden, voeren wij deze prijswijziging iets later door, namelijk vanaf 20 maart 2017. 

 

Geplaatst op 28 februari 2017


Nieuwe richtlijn helpt bij flexwerken

 
Flexwerken is populair. Maar er zitten voor- en nadelen aan. Waar moet je rekening mee houden als je in je bedrijf flexwerken invoert? 
 De werkgever is volgens de Arbowet verantwoordelijk voor een veilige en gezonde werkomgeving,
dus ook de kantoorwerkplek. De nieuwe praktijkrichtlijn NPR 1813:2016, de Nederlandse praktijkrichtlijn voor kantoormeubilair en
ergonomische accessoires, bevat nuttige tips. 
 
Voordelen
Werken op een andere plek dan de eigen werkplek op kantoor levert voordelen op, zoals minder reistijd, wat weer tijdwinst oplevert en daardoor meer
regelmogelijkheden en minder stress. Doordat medewerkers minder reizen, bespaart de werkgever op reiskosten. Daar komt bij dat mensen die zich
goed voelen en met plezier werken, meer rendement opleveren.
 
Kantoor
Ook flexwerken op kantoor heeft voordelen, zoals de rustige uitstraling van een opgeruimde werkplek en de mogelijkheid tot contact en
kennisuitwisseling met collega’s.
 
Nadelen
Nadelen zijn er ook. Zo zijn de werkplekken op populaire tijden vaak bezet, is er geluidsoverlast, gebrek aan privacy en kost het tijd om van plek te wisselen.
Aandachtspunten voor iedere werkgever zijn dus: altijd voldoende werplekken voorhanden hebben, enige privacy mogelijk maken en ervoor zorgen dat de
werkplekken comfortabel en arbotechnisch verantwoord zijn ingericht.
 
NPR 1813 geeft aanwijzingen om een inrichting te realiseren van administratieve ruimten  en kantoren. Hierbij maakt de richtlijn gebruik van relevante
onderdelen uit geldende Europese normen. In  deze praktijkrichtlijn betekent ‘inrichten’: werkruimten en kantoren geschikt maken om administratieve
en beeldschermwerkzaamheden te verrichten. Hieronder valt o.a. het volgende meubilair: bureaus, bureaustoelen, vergadertafels, vergaderstoelen
en werkplekaccessoires. Veel van de informatie in dit document is tevens toepasbaar voor het inrichten en gebruik van zogenaamde thuiswerkplekken
 
Bron: www.arbo-online.nl 
 
Geplaatst op 17 januari 2017

Krappe voorraad USB-sticks

Momenteel is er sprake van krapte op markt voor USB-sticks.
Reden is dat de twee grootste producenten van USB-sticks momenteel prioriteit geven aan de productie van chips voor smartphones
van Apple en Samsung. Hierdoor zijn de prijzen, zowel voor de gevoerde A-merken als het Quantore huismerk, al geruime tijd aan het stijgen.
 
Ook beginnen we voorraadkrapte te ervaren. De USB-sticks van SanDisk beginnen in backorder te lopen.
Het is niet bekend wanneer deze weer leverbaar zijn. Om u toch van dienst te kunnen zijn, raden we u aan tijdelijk USB-sticks van een
ander merk te bestellen. 
We hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd en hopen op uw begrip.

Geplaatst op 19 december 2016

Gert-Jan van Wingerden aan tafel bij Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee

   

 

Van Kralingen Office, Gert-Jan, is uitgenodigd aan de gesprekstafel met Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee in de business club 

en sociëteit "De Koninklijke Industrieele Groote Club" op de dam in Amsterdam.

Deze talkshow gaf de aanwezigen een uniek kijkje in verschillende bedrijven in de kantoorbranche van internationale en lokale kantoorvakhandel.

 

Geplaatst op 02 november 2016


De X3 Titanium Schaar valt in de prijzen

300% meer knipkracht dan een gewone schaar                                                             

Het is inmiddels bewezen, niet alleen worden de Rexel X3 scharen zeer goed ontvangen in de markt, inmiddels is de X3 titanium ook gekozen tot

Beste product in de categorie ´Stationary Products´ bij de prestigieuze Benelux Office Products Awards 2016. 

De jury was erg onder de indruk van het feit dat Rexel erin geslaagd is om een zo essentieel kantoorartikel als een schaar, opnieuw heeft weten uit te vinden.

Wie eenmaal zelf een X3 schaar in handen heeft gehad, wil geen andere schaar meer.

Zelfs plastic, dik karton, vlees en bloemstelen worden zonder extra inspanning geknipt.

                             

                                 

 

Geplaatst op 21 oktober 2016


Vertraagde levering RYAM agenda's

De levering van RYAM agenda's 2017 zijn helaas vertraagd en komen naar verwachting in week 41 of week 42 binnen.

U vindt de artikelnummers in dit bericht:

 

ART.NR. Omschrijving
900013 AGENDA 2017 RYAM STUDIO 7DG/2P LIM
900075 AGENDA  2017 RYAM MEMO 7 SUPREMA ASS
900092 AGENDA 2017 RYAM PRESIDENT ZW
900096 AGENDA 2017 RYAM WEEK ZW
900099 AGENDA 2017 RYAM MEMO 7 NAPPA ASS 
900100  AGENDA 2017 RYAM MEMO 7 LIG NAPPA ASS 
900104  AGENDA 2017 RYAM WEEKLY ZW 
900120  AGENDA 2017 RYAM WEEKPLAN WEEKEND ASS 
900122  AGENDA 2017 RYAM MEMOPLAN7 PLUS ASS 
900124  AGENDA 2017 RYAM WEEKPLAN PLUS ZW 
900128  AGENDAVULLING 2017 RYAM MEMOPLAN 7 RINGPL 
900180  AGENDA 2017 RYAM PRESIDENT DRD 
900184  AGENDA 2017 RYAM WEEKPLAN PLUS BR 
900185  AGENDA 2017 RYAM WEEK DRD 
900191  AGENDA 2017 RYAM WEEKLY DRD 

 

Geplaatst op 10 oktober 2016

 


Prijsverhoging op Brother en Kyocera supplies

                                                                                                                                                                 

Brother en Kyocera hebben een prijsverhoging aangekondigd op een deel van het assortiment.

De nieuwe prijzen gaan officieel in per 1 oktober aanstaande.

Wij hebben extra voorraad ingekocht tegen de 'oude' prijzen, waardoor deze prijsverhoging voor u pas vanaf 10 oktober geldt.

Zo willen wij u de kans geven om te profiteren van deze uitgestelde prijsverhoging. 

Wilt u geïnformeerd worden welke supplies dit betreft, stuur dan een e-mail naar sales@vankralingen.nl

 

Geplaatst op 27 september 2016

 


Géén problemen met Quantore Inktcartridges     

                                                    

Vanuit de markt hebben we vernomen dat er door een software update van HP een aantal printers sinds kort geen huismerk inktcartridges meer accepteren.

De inktcartridges van het Quantore merk en Wecare kennen deze problemen niet en functioneren nog steeds probleemloos, ook in de printers van HP.

Gebruikers van andere huismerk cartridges (zoals het 123inkt huismerk) krijgen de volgende meldingen op hun printer of beeldscherm: “problemen met cartridges” of één of meer cartridges zijn beschadigd”.

Onze fabrikant benadrukt echter met klem dat de Quantore- en WeCare inktcartridges na deze software update nog steeds probleemloos functioneren.

De Quantore- en WeCare inktcartridges zijn hergebruikte originele HP inktcartridges, die voorzien worden van een nieuwe chip.

De cartridges die voor problemen zorgen zijn de namaak-inktcartridges die deze chip/software niet hebben en door veel webshops, zoals bijvoorbeeld 123Inkt, aangeboden worden.

De problemen bij andere aanbieders doen zich voor bij de volgende alternatieve inktcartridges: HP 932, 932XL, 933 en 933XL HP 950, 950XL, 951 en 951XL HP 970, 970XL, 971 en 971XL

 

Test consumentenbond  

De consumentengids van september 2016 staat een test met inktcartridges.

In deze test zijn diverse merken inktcartridges getest waaronder WeCare en dus ook Quantore inktcartridges.

Bij 3 van de 4 geteste printers komen de WeCare inktcartridges als 2e of 3e uit de test, direct na het origineel !

                                                                                                                             

Geplaatst op 19 juni 2016


Dennis van der Laan in gesprek met Gert-Jan van Wingerden

In een inspirerend gesprek met Gert-Jan laat Dennis (XpeditionGold) zien hoe je individuele topsporters kunt inzetten voor succesvolle digitale marketing.

Dennis werkt met Olympische topsporters in het beachvolleybal, het zeilen en het schaatsen. Zoals zijn vrouw Lobke Berkhout, die een van de beste zeilsters

die Nederland ooit heeft gekend is en vijfvoudig wereldkampioene in het 470 klassement zeilen.

                                                            

 

Geplaatst 08 december 2015


 

Vorige nieuwsberichten

Helaas is de historie van oude nieuwsberichten door een storing niet meer zichtbaar.

Het ICT team is bezig de berichten alsnog terug te plaatsen.

Excuses voor het ongemak.